Call-Center

Наразі ви можете довірити прийом та обробку замовлень нам. Вам більше не потрібно наймати та навчати менеджерів, думати про те як обробити вал замовлень і вирішувати технічні проблеми. Наш співробітник замість Вас прийме дзвінок, проконсультує клієнта та організує доставку замовлення. Ми візьмемо всі питання по прийому дзвінків на себе. Ви зможете займатися розвитком бізнесу, а не операційними питаннями.

прийом замовлень по e-mail

Прийом замовлень по e-mail

 Для вашого інтернет магазину ми створюємо персональну електронну пошту. Щойно з вашого сайту надходить заявка на пошту, ми формуємо з неї замовлення.

 

прийом телефонних дзвінків Прийом телефонних дзвінків на мобільний номер магазину

Клієнти будуть дзвонити на ваш номер, а дзвінок прийматимемо ми. Ми вставимо вашу сім-карту в спеціальньїй шлюз і підключимо до нашої АТС. При надходженні дзвінка ми визначимо за яким номером здійснюється дзвінок. Оператор зможе скористатися саме вашим скриптом телефонної розмови. Ми також можемо зробити вихідний дзвінок з вашої сім-карти.

Важливо: сім-карта обов’язково повинна бути на контрактному підключенні.

 

організація окремої телефонної лінії

Організація окремої телефонної лінії

Якщо у вас велика кількість дзвінків, ми можемо організувати для вас багатоканальну лінію. Таким чином жоден ваш дзвінок не залишиться без відповіді. Всі технічні моменти ми беремо на себе.

 

виділений менеджер

Виділений менеджер

На разі вам не потрібно оформляти менеджера колл-центру до штату, турбуватися про його виходи на роботу або прогули, про його відпустку, сессії та лікарняні, про його заміну та раптове звільнення за власним бажанням. Ви просто орендуєте окремого менеджера у нас.

Які проблеми ми вирішуємо:

  • Вам не потрібно постійно контролювати прийом та обробку замовлень в інтернет-магазині.
  • Вам не потрібно платити заробітну плату своїм операторам, оформляти їх і нести витрати по їх працевлаштуванню.
  • Вам не потрібно шукати заміну співробітнику, що захворів або пішов у відпустку.
  • Вам не потрібно вкладати кошти у купівлю обладнання для організації робочого місця (комп’ютер + телефон), у телефонію і у спеціальне програмне забезпечення.

 

Скільки коштує Call-center?

Для Вашої зручності та оптимізації витрат Вашої компанії, ми підготували кілька тарифних планів.

Пакет Мінімальний Пакет Стандартний Пакет Розширений Пакет Максимальний
625 грн/міс 1000 грн/міс 1350 грн/міс 1500 грн/міс
250 хвилин розмов у пакеті 500 хвилин розмов у пакеті 750 хвилин розмов у пакеті 1500 хвилин розмов у пакеті
Хвилини понад пакету 2.5 грн/хв Хвилини понад пакету 2 грн/хв Хвилини понад пакету 1.75 грн/хв Хвилини понад пакету 1.5 грн/хв
Прийом вхідних дзвінків на ваш номер Прийом вхідних дзвінків на ваш номер Прийом вхідних дзвінків на ваш номер Прийом вхідних дзвінків на ваш номер
Вихідні з вашого номеру Вихідні з вашого номеру Вихідні з вашого номеру Вихідні з вашого номеру
Статистика по дзвінках (час дзвінка, тривалість). Статистика по дзвінках (час дзвінка, тривалість). Статистика по дзвінках (час дзвінка, тривалість). Статистика по дзвінках (час дзвінка, тривалість).
Запис розмов оператора Запис розмов оператора Запис розмов оператора Запис розмов оператора